Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

I JEŻELI PRODUKTY SĄ ZNISZCZONE LUB USZKODZONE


1. Ze względu na nietrwały charakter wielu produktów dostępnych w naszym sklepie, zaleca się aby wszelkie

uwagi zgłaszać w ciągu 1 dnia roboczego od daty otrzymania produktu.


2. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Jeśli otrzymane kwiaty są uszkodzone lub nieświeże, należy przesłać ich zdjęcie w ciągu 24 godzin od

doręczenia.


3. Jeśli chcesz zwrócić produkt inny niż określono w pkt.1.2 z powodu jego uszkodzenia, zapoznaj się z naszą

polityką zwrotów określoną w pkt. 3 i zastosuj się do niej. Zwrot takiego produktu jest możliwy w ciągu 14 dni od

daty zakupu. Po konsultacji z Tobą, zwrócimy Ci równowartość zwracanego produktu.


4. Wszystkie produkty, które otrzymamy jako uszkodzone lub wadliwe będą sprawdzone przez rzeczoznawcę.

Jeżeli okaże się, że przysłany produkt nie nosi znamion uszkodzenia, możemy obciążyć jego nadawcę

kosztami, które ponieśliśmy w celu oceny stanu towaru.


II JEŻELI WYSŁANY PRODUKT JEST BŁĘDNY


Jeżeli otrzymasz od nas produkt, którego nie zamawiałeś, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów określoną w

pkt. III i zastosuj się do niej. Jeśli skontaktujesz się z nami, zaproponujemy Ci zwrot pieniędzy lub inną dogodną

formę rekompensaty.


III ZWROTY I REKLAMACJE


1. W przypadku zwrotu produktu, skontaktuj się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub pocztą na adres

Gretaflowers, ul. Skwer brzozowy 9, 62-023 Borówiec. Niezależnie od wybranego sposobu komunikacji, ważne

jest podanie numeru reklamowanego zamówienia. Wszystkie zwroty i reklamacje będą rozpatrywane

indywidualnie, w porozumieniu z klientem.


2 W przypadku, gdy odsyłasz do nas produkt, zalecamy wybór bezpiecznej przesyłki kurierskiej wraz z

pokwitowaniem dowodu nadania paczki. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.


4.3 Brak podania numeru zamówienia, może opóźnić proces korespondencji. 

 

 

Regulamin

1. Eco Flower Box prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci internet.  Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.ecoflowerbox.pl lub przez telefon. 

2. Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez firmę kurierską. 

3. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Eco Flower Box. 

4. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie www.ecoflowerbox.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach dostawy. 

5. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.  

6. Towary prezentowane w zakładce „wina”, są dostępne w sprzedaży dla osób powyżej 18 roku życia.  

7. Eco Flower Box zapewnia doręczenie przesyłki kwiatowej w 2 dni robocze od zapłaty za złożone zamówienie. 

8. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z adresem punktu odbioru przesyłki. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu. 

9. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Eco Flower Box zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Eco Flower Box nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem. 

10. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności. 

11. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie, faksem lub przez e-mail, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia lub co co najmniej 72h przy wyborze dodatku w formie dedykacji laserem.. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy. 

12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim. 

13. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone faksem lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.   

14. Eco Flower Box zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z kolorystykę wybranego produktu. 

15. Eco Flower Box zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych. 

16. Eco Flower Box zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie. 

17. Eco Flower Box ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej. 

18. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej www.ecoflowerbox.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204). 

19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego. 

20. Regulamin określa zasadyzakupów w www.ecoflowerbox.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie